خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سید فرید موسوی :

قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه صرفا فرش قرمز انداختن پیش پای تجار روس است / تاجران ایرانی نیز باید از پیمان های پولی منتفع شوند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه صرفا فرش قرمز انداختن پیش پای تجار روس است که با تسهیل مراودات مالی و انتقال پولشان از بازار ایران، بهره مند شوند.

موسوی

سید فرید موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به امضاء قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه و با توجه به لزوم پیمان سپاری ارزی و نظام چند نرخی ارز کشور منتج از سیاستهای دولت،گفت: پیمان پولی اخیر بین ایران و ‌روسیه صرفا فرش قرمز انداختن پیش پای تجار روس است که با تسهیل مراودات مالی و انتقال پولشان از بازار ایران،  بهره مند شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاجر ایرانی از این پیمان پولی سهمی نخواهد داشت،گفت: تاجر ایرانی در حال حاضر گرفتار تحریم های داخلی و سیاستهای ضد صادراتی دولت است حال چه با این پیمان و چه بدون آن. بنابراین انتظار از دولت آن است که با شناسایی دقیق مشکلات پیش روی صادرکنندگان، نسبت به رفع آنها اقدام نماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:قطعا تا زمانی که به دنبال درمان اصلی و اصلاح سیاست های ارزی نرویم و کانالهای رسمی و بین‌المللی برای تجار فراهم نکنیم، اقدامات به ظاهر خوب و‌ قابل توجیه هم بر ضد خود مبدل می‌شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380343
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار